Köp

Vi fann en säng på Mio i Fredags, en relax för 10 000(rea), jätte skön! Så den får det nog bli fast från Örebro(närmre och dessutom ska vi in på byggmax och köpa golv till sovrummet, är ju sånt bra pris på bygget!
 
Vi fann också en soffa, en större mörkare divan för 8000 så kanske kanske får det bli en sån också!haha.
Ska räkna lite i veckan nu!
 
Annars hittade vi lite små fynd i Karlstad, sandsett till lillan, 12 bollar till bella, stjärtlapp och sittunderlägg till den 9e:), kläder till henne och ett par jeans till Elly slängde jag med, sängsett till gumman och pippi väska.
 
Och hörrni, vilken enorm skillnad det är, känslan,atmosfären,folket i Karlstad mot Örebro, jag älskar att gå på Karlstad gator vilket jag inte gör i Örebro!
 
 
Föresten, igår sa mamma; ser ut som du tunnat ur. Har du det?  Nja, syns inte på vågen sa jag men lchf kanske har gjort sitt till en början?! Kanske skulle fortsätta ändå så gott det går iallafall, eller gå in på GI där vi faktiskt får äta lite kolhydrater? Tycker det är så gott till en viss mat, äter jag köttfärsås så vill jag gärna ha spagettin men kör jag ex kycklingfile så duger det fint med en sallad bara.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0