Vikten

Tänkte bara tala om hur vi ligger till med vikten. Vi vägde oss 2 veckor efter att vi börjat med lchf, jag hade inte gått ner ett gram medan min sambo gått ner 2 kg. Störd jag blev!
Men sen blev vi sjuka nu och åt inget på typ 2 dagar och igår mumsade vi pizza och choklad så nu struntar vi i lchf under helgen.
 
Mathias första delmål är att ta sig ner till 110. tror det kan gå bara han struntar i ölen nu, kommer att ha en fest den 9e februari med vårat gäng, pulkaåkning och grilla korv här hos oss så då får han i sig öl MEN det är också enda gången.
 
Och som för mig kan det kanske vara svårt, har inte super super mycket att gå ner egentligen, dem få jag vill få bort kan vara riktigt svåra och därför ta tid. Har därför mätt mig istället så jag får kanske gå efter det!
BORDE träna å gym och satsa på att bli fastare istället. Magen is still slapp efter graviditet!!
 
Annars?? jag längtar sjukt mycket efter våren, få känna den här varma goa vårsolen mot ansiktet, ta långa geggiga promenader,dricka kaffe i solen,bara vara ute mer och slippa frysa. Men jag hoppas det blir en normal vår och att det inte blir för varmt för fort. Vill ha en toppen sommar, funderar redan nu hur jag ska göra med jobbet, Mathias kommer ha sina 4 veckors semester men även hoppa på pappaledigheten redan i slutet på Juni brukar det bli när jag ska jobba ( ja fortfarande sommarvikarie) vill ha semester ju!! kanske jag tar en veckas semester och bara är med familjen men å andra sidan brukar det bli så pass bra scheman med långa luckor så att säga att man faktiskt hinner med att göra saker. 
 
Uppdrag denna morgon; sitta på ellos och kika efter skor/sportsko/sandal till tjejen. O dricka kaffe, gudomligt smakade det efter 2 dagars uppehåll från det!
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så tråkigt att väga sig och inte se att man gått ner efter att ha gått efter diet, OCH sedan se att ens partner har gått ner.. Jag längtar också till våren :D

2013-01-19 @ 12:44:01
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0