Torsdag

Igår var vi på barnkalas hos Elly som blev 3 hela år;) Mammor var även där :)
Sedan var det jobbet som kallade på eftermiddagen. Likaså idag. Lite lite träligt när det varit fint hela veckan och man har en tid att hålla, skulle lätt kunna hänga på stranden en hel dag.
 
Redan Torsdag. Har jobbat 3 av 5 kvällar och efter denna vecka återstår endast 3 veckor av sommarschemat. Sen får vi väl se vad som sker i höst! Om jag helt enkelt ska ta tag i mig själv eller låta det vara ett tag till.
Vet att körkortet ska prioriteras först(om det finns pengar). Sen har vi den där lilla saken som ska klämmas in också;) Hahaha.
 
Kl är snart halv 10, de andra sover. Olivia skulle promt inte sova igår. Somnade i pappas famn kl 11. <3
la henne först i juniorsängen bara för och testa, men då kollade hon sorgligt på mig och sa mamma mamma ORDENTLIGT! Nä de där ansiktet kunde jag inte motstå!
 
Kaffe och frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0