Aohhh

Ja här ligger jag med fläkten på högsta och tycker synd om mig själv. Inte för att jag är jätte bakis(visst känns det) men utan för att jag sen 1 vecka tillbaka haft spänningshuvudvärk med yrsel till och från. Blä! Detta är något jag lidit utav i flera år men som har blivit värre då jag har spända muskler i båda nacke och käkar. Hela huvudet känns som en robot ibland. Tog alvedon- hjälper inte, inte vatten eller luft/motion. Bara att gilla läget. Eller ja, sjukgymnasten kanske man skulle kontakta.
 
Skruttis sover i vagnen, Mathias skruvar som vanligt med traktorn.
I eftermiddag/kväll ska vi förmodligen upp till Rikard och Marit och grilla. trevligt!
Inga bilder att visa i detta inlägg- det var bara ett snabbt tycka synd om mig inlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch, hoppas du snart mår bättre

2013-06-08 @ 15:47:49
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0