Bvc

igår. Stora tjejen. 11,3 kg och 84 cm lång tror jag det var. Nästa gång går det inte använda skötbordet att mäta på sa hon :) Sprutan var INTE populär och hon är ju så mer medveten nu.
Min stora tjej, såg andra bebisar där inne och inser liksom att fan vad tiden går. Det var inte så jätte längesen vi var ner med vår bebis dit som just bebis ha ha.
Jag väntar fortfarande på fler ord. Hon babblar ju hela tiden och så. Mamma,pappa,där,elly,kaka är väl den orden jag hör mest. Ja kaka, hon är helt galen i dem. Spelar ingen roll om de är vanliga kex/rån så säger hon kaka och ska ha. Envisa fröken.
 
 
Fredag idag. Solen skiner. O syster fick sitt efterlängtade körkort igår. Alltså snacka om skön känsla. Som liksom legat över henne så länge och nu har hon fixat det. Hon hämtade mig på jobbet igår och vi crusade runt en sväng. Kändes så himla gött. Nu kan vi ta barnen själva och åka nånstans om vi vill. Från att ha varit så beroende av våra karlar. Till mamma över dagen, shopping i öret eller hälsa på nån=) fika på kringlan när som, bada i filipstad osv.
 
Ikväll blir det parken. Dock tyckte jag det var svindyrt=/
Mathias tog en semesterdag idag, vi behöver hitta ett par nya jeans till han och sen ska vi fika med syster och barnen. Du härliga sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0