Ett

besök till doktorn blev det idag. En ung snygg sådan :P
har plågasts länge utav spänningshuvuvärk och yrsel till och från. Riktigt obeghagligt. Jag är även jätte spänd i axlar och nacke samt i käken, han menar på att mina kindtänder har liksom "gnagts av" eller vad jag nu kan hitta för ord, vilket är vanligt när man biter ihop tänderna/gnisslar. O att jag gått väldigt länge med detta vilket orsakar denna huvudvärk och yrsel. Ja jag vet inte. Man får ju lita på dem. Jag "krävde" bad om remiss men han ville jag skulle testa smärtlindring i 2 veckor samt gå till tandläkaren och checka om jag behöver bettskena.
Blir det inte bättre så ska jag återkomma.
Börjar bli riktigt tröttsamt att vakna upp med denna smärta i tinningen och sedan känna att man gungar hela dagarna. Men sen är jag en oerhört oerhört stressad människa, allt jag gör i vardagen handlar om stress. =/
Så imorgon bitti ringer jag tandläkaren.. oj där har man inte varit... på länge..  Tur man fått skattepengar nyss.
 
godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: M

Bettskena gör under kan jag lova. Min huvudvärk blev jag av med efter jag fick min skena. Nu kan jag inte sova utan den!

2013-06-19 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0