Ont

Fy bubblan vad ont i magregionen jag har.... lite sent ringde jag till vårdcentralen idag men telefon tid fanns halv 4 idag och då är jag på jobbet så jag provar tidigt imorgon bitti. Måste dit, hela min vardag förstörs av det onda. Tänkte först inte skriva nåt alls då min blogg faktiskt är en öppen blogg men jag vill ändå kunna skriva av mig.
Börjar ana nåt om äggstockarna? då det trycker och ömmar nedtill hela tiden och jag går på toan OFTA(kissar)... men det konstiga är att jag har ont av gaserna i magen=/=/ 
Har problem med magen "då o då" och fått i mig lactulos sen har det blivit bra men inte denna gång. Molande ömmande känsla som känns nästan mensvärk/ägglossning....
Haft i 1,5 vecka nu men känns som månader.
blä!
 
Har absolut ingen lust att jobba men jag tar en alvedon och hoppas tiden går fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0