Sådär

Nu var mina nätter gjorda, det känns. Jag har väldigt svårt att sova efter nattjobb vilket resulterar i huvudvärk och en enorm trötthet som sitter i ett tag! Puh, jag vill gärna försöka bli bättre på att sova efteråt då jag tycker att jobba nätter funkar och bra betalt osv.
 
Hade velat haft sol och "värme" idag, verkligen längtat men det är ju en hel del moln samt blåst idag=/
Hade köpt med fika efter jobbet imorse(körde 12 timmars pass inatt, gick av kl 9 så jag stack direkt till affären.. men vi satt inne och fikade.
 
 
ikväll(medan Mathias är på hockey träning) ska jag se en film i min smak och riktigt frossa i choklad.
 
Och till mat idag blir fläskfile i ugn med mozzarellatäcke,ugnsbakade vitlökstomater och hasselbackspotatis:)
Härliga Söndag!(för en gångsskull)! Vad man uppskattar ledighet när man jobbar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Gott det ser ut

2013-03-10 @ 15:25:04
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0