Tisdag

Det är inte speciellt svårt att stå upp på mornarna nu när det är så ljust ute, tror även lillan märker av det.
Funderar på att gå in till syster idag(om hon vill ha dit oss). Behöver rota i Ellys gamla sko/klädlåda:)  Nej da, även träffa henne och lilleman då Erik och Elly ska in och kolla hur den gamla "knölen" ser ut på hakan/halsen.
Sugen på fika som vanligt.
 
Snart har halva Mars gått, jisses anamma vad det går fort. Har så mycket roligt att se fram emot denna månad, den 22a förmodligen födelsefest 1 och 23e födelsefest i kga, helgen efter påsklunch/fika med min Jennifer(hoppasd jag), vina med Lindus och så 50 års kalas och så hoppas jag på kryssning runt min födelsedag sen:):) Älskar att ha nåt att se fram emot.
 
Frukosttime
 
 
 
Bebisbild 2012 nån ynka månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0