Tjejen

Min "lilla" Olivia blev ju 14 månader i Söndags, tiden går fan fort.
Eftersom vi nästan varje dag är hemma(och hon oftast går nakenfis) så står pottan här på golvet och jag försöker få henne att sätta sig så fort jag ser att hon trycker. (det är aldrig för tidigt att börja potträna tycker jag). Men hon blir stel som en pinne haha. Spjärnar emot som attan och inte är hon stilla heller om jag lyckas få henne på plats men det har jag inte förväntat mig heller men den får helt enkelt stå där och någon dag händer det.
 
Sen har vi det här med napp, hon har aldrig varit en nappunge, inte ens när hon blir trött och grinig!JIPPIYEJ=)
Hon använder den endast nattetid. Jag är super glad för detta och hoppas att hon inte får nå "ryck" någon dag och måste ha den.
 
Älskar den här tiden, vi kan leka tillsammans, och hon är en sån glad unge.
Vill jag börja om? Inte egentligen. Är mycket nöjd med bara EN but you never know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0