Där kom det

Den hemska äckliga magsjukan! Vaknade som vanligt runt 7 tiden av en pratande/sjungande tjej. Gick in och kände en bajsdoft. Jaha har du bajsat direkt på morgonen sa jag. Men sen såg jag lite fläckar här och där i sängen(fortfarande små mörkt i rummet). Tittade i blöjan och däri var inget. Jaha MAGSJUKAN! Hade då fått sms från syster som skrev att hennes barn låg i det=/
Det fick bli en morgondusch för gumman. Sedan fick hon morgonvälling som vanligt men det kom upp allt på en gång! Vid lunchtid åt hon lite soppa och rån, men det sket hon nog ur sig här för en stund sen.
Fick en banan till eftermiddags mellis och det ska ju vara lite stoppande.
Ikväll får det nog bli majsvälling istället för fullkornsvälling!
 
Torka torka,duscha duscha. Önskar att Mathias jobbat förmiddag idag. Men sen tänker jag på dem som har flera barn eller bebisar att ta hand om när sånt här händer. Ett barn är ingenting om man tänker så.
Första magsjukan för Olivia(sist låg jag och Mathias i vinterkräksjukan).
 
Tycker det luktar magsjukan överallt och om oss trots duschar och städning. Skulle vilja sprita av hela huset men det äger jag inget.
 
Nu tar vi en nypa luft i solen=) trots detta så har jag en gladd och pigg tjej här.
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas hon frisknar till fort

2013-05-07 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0