Mamma

Hemma från Nora och Mamma.
Sandra,jag och Elly åkte med Erik in igår lunchtid, tog då direkt en fika med mamma. Sen hem och kollade hockeyn och lagade till hemmagjord pizza. När den var slut så gick jag och Sandra ut på uteservering och
tog en öl/glas vin. Solen gassade verkligen=) Innan 9 var vi tillbaka hos mamma för att se Eurovision. Men det var svårt att hålla ögonen öppna, vi som oftast lägger oss innan kl 10 varje kväll(även helger) haha. Men vi såg klart och stupade sen i säng och vi tyckte att rätt land vann:) Idag har vi träffat hea o hennes barn vid lekparken,fikat o snackat. Annars en riktig softardag.
Nu är jag hemma med mina hjärtan.
Har saknat Olivia som sjutton.
Tycker hon växer så varje gång jag är ifrån henne såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0