Fredag och resdag

Hej på er. Jag skulle egentligen jobbat igår och idag men var tvungen att sjukskriva mig, Igår morse sprang jag på toa några gånger. (krångel mage), tror inte det är mer än så och nu är det lugnt.
Fredagen den 1 November. Vet en "liten" tjej som heter Leah som fyller 2 år idag. Stort grattis snutta :) Mathias kusins dotter. och snart är våran tjej där. På Söndag den 3e blir hon 23 månader. Du valde ett bra datum att komma ut. 3 Januari :) Vi kunde fått dig på nyårsdagen men tur du inte gjorde det ha ha. Tror det var mina goda vänners skratt och tokierier på nyårs afton som fick igång dig :p
 
 
 
Just, inatt drar vi!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ha en underbar resa, njut av sol o värme! Vi åket i slutet av månaden :)

2013-11-01 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0