På hemmaplan

denna helg. I Torsdags eftermiddag/kväll spydde Olivia. Tänke neeeej inte igen. Kanske var det något hon ätit för hon verkade ju så pigg. Men på natten i vår säng spydde hon igen, rejält.
På Freda morgonen kände jag mig risig i magen så ringde o förvarnade chefen, ett tag efter var jag tvungen att springa på toaletten 3 gånger. Så jag fick sjukanmäla mig på både Fredagen och Lördag =/
Men efter dem 3 gångerna var jag genast bättre. 
 
 
Igår kväll åt vi grillat sen spelade vi tvspel. Nostalgi herregud vad jag skrek. Olivia trodde väl att mamma var galen!
Men även hon skrattade åt tvspelet.
 
Idag åker Mathias till Norrköping och hämtar sommardäck. Han skulle byta igår men dem var ju totalt olagliga. Så vi hittade ett par fina på blocket. Jag ska försöka få till att putsa fönstren (om det inte börjar regna som igår).
Snart Påsk och jag ska endast jobba några timmar på Fredag annars umgås med familjen. Mamma kommer hit=)
och så fyller jag nu på Tis så blir lite sent kalas den helgen!
 
Valpen växer varje dag och vi längtar nu till ögonen öppnas vilket kanske blir nästa helg =)
 
Nu ska jag fixa baguettfrukost
 
 
 
Min härliga familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0